1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Întreține relația cu furnizorii.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Crează și întreține listele de abonați.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).