1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Întreține relația cu furnizorii.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Identifică și recrutează noi afiliați.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Crează și întreține listele de abonați.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.