1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Crează și întreține listele de abonați.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Întreține relația cu furnizorii.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.