1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Întreține relația cu furnizorii.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Crează și întreține listele de abonați.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.