1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Asigură suport tehnic afiliaților.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Identifică și recrutează noi afiliați.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Crează și întreține listele de abonați.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Întreține relația cu furnizorii.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.