1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Întreține relația cu furnizorii.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Crează și întreține listele de abonați.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.