1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Întreține relația cu furnizorii.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Crează și întreține listele de abonați.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.