1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Crează și întreține listele de abonați.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Întreține relația cu furnizorii.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.