1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Crează și întreține listele de abonați.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Întreține relația cu furnizorii.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.