1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Întreține relația cu furnizorii.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Crează și întreține listele de abonați.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.