1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Crează și întreține listele de abonați.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Întreține relația cu furnizorii.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.