1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Crează și întreține listele de abonați.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Întreține relația cu furnizorii.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.