1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Crează și întreține listele de abonați.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Întreține relația cu furnizorii.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Identifică și recrutează noi afiliați.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.