1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Întreține relația cu furnizorii.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Crează și întreține listele de abonați.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.