1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Crează și întreține listele de abonați.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Întreține relația cu furnizorii.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.