1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Crează și întreține listele de abonați.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Întreține relația cu furnizorii.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.