1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Întreține relația cu furnizorii.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Crează și întreține listele de abonați.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.