1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Crează și întreține listele de abonați.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Întreține relația cu furnizorii.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.