1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Crează și întreține listele de abonați.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Întreține relația cu furnizorii.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.