1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Întreține relația cu furnizorii.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Crează și întreține listele de abonați.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.