1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Întreține relația cu furnizorii.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Crează și întreține listele de abonați.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.