1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Crează și întreține listele de abonați.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Întreține relația cu furnizorii.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.