1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Crează și întreține listele de abonați.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Întreține relația cu furnizorii.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.