1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Crează și întreține listele de abonați.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Întreține relația cu furnizorii.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.