1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Întreține relația cu furnizorii.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Crează și întreține listele de abonați.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.