1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Crează și întreține listele de abonați.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Întreține relația cu furnizorii.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Asigură suport tehnic afiliaților.