1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Crează și întreține listele de abonați.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Întreține relația cu furnizorii.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.