1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Crează și întreține listele de abonați.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Întreține relația cu furnizorii.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.