1. Alege responsabilitățile pe care le va avea noul angajat.
Dezvoltă strategii de scoatere din catalog a produselor cu mai puțin succes.
Se asigură de compatibilitatea email-urilor trimise cu majoritatea dispozitivelor.
Monitorizează constant experiența vizitatorilor și identifică procese care ar putea fi îmbunătățite și care pot duce la o rată de conversie crescută.
Concepe și implementează campanii de email marketing (newsletter).
Planifică teste pe baza cerințelor de business.
Implementează teste de tipul A/B testing și multivariate testing pentru validarea ipotezelor.
Se deplasează la bănci şi la instituţiile fiscale pentru care este împuternicit de către companie, pentru rezolvarea diferitelor probleme financiar-contabile.
Face previziuni de stocuri, astfel încât să asigure cererea și sustenabilitatea inventarului.
Identifică și recrutează noi afiliați.
Analizează specificul industriei și creează texte folosind limbajul potrivit.
Folosește tehnicile potrivite în conceperea mesajelor pentru atingerea obiectivelor.
Auditează procesul de colectare a datelor, identifică probleme și oferă soluții.
Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienți sau fideli brand-ului.
Oferă recomandări echipei tehnice pentru optimizarea paginilor de destinație.
Stabilește calendare editoriale pentru implementarea campaniilor.
Verifică marfa livrată din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Procesează apelurile/email-urile clienților care solicită informații sau rezolvarea unei probleme.
Creează și menține bune relații cu presa, bloggeri, vloggeri, influenceri.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului, indiferent de nivelul de solicitare al acestuia.
Participă la târguri și conferințe în vederea identificării de noi piețe / clienți.
Preia sugestii și probleme comune de la clienți și le comunică mai departe departamentelor responsabile.
Dezvoltă cod optimizat pentru o rapidă încărcare și ușor de scalat/întreținut.
Verifică periodic pozițiile site-ului în rezultatele motoarelor de căutare și modifică strategiile în funcție de acestea.
Dezvoltă strategii de construire de link-uri și autoritate în nișa în care activează.
Oferă clienților informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de livrare și plată.
Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali.
Măsoară impactul pe care-l are conținutul în procentul de vânzări și creează rapoarte utile celorlalte departamente sau superiorilor.
Realizează declaraţiile lunare şi răspunde de corectitudinea acestora.
Concepe strategii de promovare a conținutului și colaborează cu celelalte departamente pentru implementarea lor.
Colaborează cu membrii celorlalte echipe pentru a identifica nevoile în materie de analiză.
Asistă clienții în plasarea comenzilor și furnizează de informații despre caracteristicile produselor.
Asigură suport informațional și tehnic echipei de dezvoltare.
Supervizează infrastructura tehnică pentru a asigura funcționalitatea magazinului.
Contribuie la proiectarea de sisteme web care să ajute procesul de business.
Reprezintă compania în instanță în cazuri de litigii aflate în domeniul său de responsabilitate.
Verifică și corectează textele scrise de către membrii altor departamente.
Analizează piața pentru identificarea de noi game de produse și furnizori.
Colaborează cu membrii echipei de design, pentru a se asigura că elementele vizuale sunt complementare textelor.
Ajută compania să folosească tehnologia într-un mod cât mai profitabil.
Identifică riscuri și oportunități în conținutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat.
Organizează lansări de produse și conferințe de presă.
Oferă informații corecte și complete clienților în urma unei documentări adecvate.
Participă la interviuri/conferințe în calitate de reprezentant al companiei.
Aranjează mărfurile pe rafturi conform procedurilor departamentului.
Păstrează curățenia spațiului de depozitare.
Aduce recomandări pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul design-ului.
Administrează comunitățile create în jurul brand-ului pe conturile proprii de social media.
Se asigură de compatibilitatea elementelor de design cu mai multe tipuri de dispozitive.
Analizează și identifică oportunități de promovare a brand-ului.
Identifică procese care ar putea fi îmbunătățite prin intermediul analizei datelor.
Asigură suport membrilor echipei de programare, în așa fel încât orice risc să fie minimizat.
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.
Colectează produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
Se asigură de funcționarea în bune condiții a site-ului.
Identifică nevoile de personal și gestionează toate procesele de recrutare din companie (redactarea anunțurilor de recrutare, interviuri etc.).
Urmărește contractele cu furnizorii, situații financiare și condiții de livrare.
Asigură procesul de evaluare al furnizorilor.
Asigură suport tehnic afiliaților.
Dezvoltă strategii de marketing online și planuri operaționale pentru implementarea acestora,
Identifică parteneri/furnizori pentru servicii tehnice externe.
Analizează strategiile de SEO ale concurenței și ia decizii pe baza lor.
Identifică procese de vânzare care ar putea fi îmbunătățite și vine cu soluții.
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi.
Optimizează și îmbunătățește experiența vizitatorilor pe site prin diverse metode tehnice.
Colaborează cu departamentul de creație pentru conceperea anunțurilor pentru reclame.
Dezvoltă cod optimizat pentru o bună compabitilibitate cu diverse dispozitive.
Agregă informații din diverse platforme de analiză (ex: Google Analytics, Google Search Console) și le prezintă celorlalte departamente pentru îmbunătățiri.
Contactează potențiali clienți și stabilește întâlniri în vederea prezentării ofertelor.
Folosește analiza cantitativă și calitativă pentru dezvoltarea de ipoteze de testare.
Creează strategii de organizare și arhivare a fotografiilor realizate.
Dezvoltă materiale vizuale (bannere, fotografii cover, reclame vizuale etc.) necesare campaniilor de marketing.
Monitorizează strategiile de vânzare ale concurenței și identifică oportunități.
Administrează comisioanele înregistrate (aprobare, respingere, modificare) pe baza comenzilor finalizate.
Creează fotografii de prezentare pentru produsele disponibile în magazinul online.
Se asigură că orice funcționalitate este testată înainte de a fi publică pentru vizitatori.
Creează elemente de design necesare magazinului online sau aplicațiilor conexe.
Folosește un stil unitar în concordanță cu elementele brand-ului pentru orice element de design pe care îl creează.
Reprezintă compania în relațiile cu terții și în relația cu organele de control fiscal.
Colectează feedback de la utilizatori, analizează și vine cu soluții legate de experiența de utilizare.
Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/diferențele de recepție sau expediție.
Dezvoltă module și integrări pentru platforma eCommerce și aplicațiile web conexe.
Negociază prețurile de achiziție și bugete suplimentare de promovare.
Dezvoltă și îmbunătățește continuu termenii și condițiile programului de afiliere.
Face analize și identifică trend-uri și oportunități (cuvinte cheie, segmente de utilizatori, locuri de plasare a reclamelor).
Identifică potențiali clienți instituționali și corporativi și inițiază procesul de vânzare.
Preia comenzi din magazinul online sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic.
Monitorizează parametrii tehnici importanți în SEO (bounce rate, timp pe site etc.) și oferă soluții departamentelor responsabile.
Ambalează și securizează marfa în vederea livrării.
Verifică vizual coletele, pentru ca acestea să nu fie livrate deteriorate.
Asigură suport echipei de design și de programare back-end.
Dezvoltă strategii pentru creșterea numărului de abonați.
Identifică probleme survenite în relația cu angajații, propune soluții optime de rezolvare a acestora și asigurarea implementarea acestor soluții.
Implementează cerințe legate de interfața site-ului și/sau aplicației pentru smartphone.
Participă ca fotograf pentru lansări de produse, conferințe de presă sau evenimente.
Negociază și finalizează procesul de vânzare conform termenilor agreați cu clienții.
Moderează conținutul publicat de utilizatori pe conturile companiei de social media.
Identifică noi oportunități pentru creșterea vânzărilor.
Gestionează și actualizează dosarele angajaților, asigură eliberarea de adeverințe, copii ale documentelor de muncă etc.
Gestionează reputația brand-ului în platformele de social media.
Identifică și corectează greșeli gramaticale și de punctuație în textele care urmează a fi introduse.
Se informează constant asupra legislației și a normelor specifice de respectat în achiziții.
Întreține relația cu furnizorii.
Întreține și dezvoltă relația cu afiliații prin intermediul unei comunicări constante.
Comunică afiliaților informații care i-ar putea ajuta să aibă rezultate mai bune.
Implementează strategii de monitorizare a experienței vizitatorilor.
Se asigură ca imaginea brand-ului este respectabilă.
Stabilește obiective de vânzări și face previziuni în urma analizelor.
Monitorizează piața furnizorilor și a categoriei de bunuri de care este responsabil.
Gestionează relația cu furnizorii de servicii din aria de resurse umane.
Analizează documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse.
Identifică nevoile și prioritățile de instruire și dezvoltare și implementează programe de instruire adaptate nevoilor companiei.
Monitorizează și analizează activitatea concurenților pe platformele de social media.
Analizează reacțiile cititorilor asupra conținutului și se folosește de informațiile aflate pentru îmbunătățirea proiectelor viitoare.
Supraveghează constant campaniile de PPC active și face recomandări pentru optimizarea lor.
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a strategiei de business.
Se deplasează la târguri şi expoziţii în vederea identificării a noi furnizori sau game de produse.
Crează conținut pentru platformele proprii (blog, ebook, infografice etc.).
Crează și întreține listele de abonați.
Dezvoltă strategii de comunicare prin email (tipul de audiență, mesajul, periodicitatea).
Analizează performanțele campaniilor de email marketing și sugerează îmbunătățiri.
Ține legătura cu clienții care solicită informații privind timpul de livrare.
Identifică cuvinte cheie valoroase și comunică cu celelalte departamente pentru a facilita integrarea lor în paginile site-ului.
Dezvoltă partea vizuală a paginilor web ale companiei.
Identifică noi audiențe care ar putea fi țintite de campaniile de marketing.
Identifică noi oportunități din punct de vedere al tehnologiei.
Asigură înregistrarea și verificarea corectă, completă și la timp a tranzacțiilor în contabilitate (chitanțe, facturi, dispoziții de plată etc.).
Redactează contracte între companie și terți și le adaptează conform legislației comerciale și intereselor companiei.
Întreține activitatea pe conturile de social media prin publicarea periodică de conținut (texte, imagini, video) menit să încurajeze discuțiile.
Dezvoltă planuri pentru comunicarea de criză și le implementează pentru păstrarea reputației brand-ului.
Stabilește strategii de vânzare a anumitor produse în funcție de nevoile descoperite în discuția cu clientul.
Efectuează testarea folosind uneltele potrivite, conform unui plan bine stabilit.
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activității angajaților din subordine.
Gestionează procesul anual de evaluare a performanței, oferă consiliere și îndrumare managerilor.
Identifică trend-urile de marketing din industrie și le folosește în conceperea strategiilor.
Asigură întocmirea și arhivarea evidențelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare.
Introduce în platforma de eCommerce informații (text, imagini, prețuri, mărimi, culori etc.).
Colaborează cu departamentul de creație pentru a se asigura că materialele publicate pe conturile de social media sunt atractive și de bună calitate.
Urmărește platformele de licitații publice (SEAP) și aplică procedurile de licitare.
Agregă și organizează informațiile într-un format ușor de folosit de către celelalte departamente.
Efectuează studii și cercetări specifice, bazate pe combinarea diferitelor informații financiare,
comerciale și practicilor pieței, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri.
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potențialului maxim de utilizare al spațiului alocat pentru depozitare.
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit.
Preia și livrează coletele în zona în care își desfășoară activitatea.
Asigură suport colegilor de la front-end pentru integrarea muncii acestora.
Stabilește tehnologiile folosite în dezvoltarea tehnică.
Stabilește și implementează strategii de creștere a vânzărilor.
Identifică noi audiențe care ar putea fi de interes pentru conținutul creat.
Planifică și implementează campanii pay per click în multiple platforme (Facebook, Google, Instagram etc.).
Oferă suport celorlalte departamente pentru colectarea datelor necesare unei analize.
Gestionează comenzile către furnizori și monitorizează stocurile;
Analizează rezultatele campaniilor de marketing și ia decizii pe baza lor.
Supervizează îndeplinirea tuturor cerințelor legale în vigoare referitoare la relațiile de muncă dintre angajați și companie.
Se asigură că tot conținutul publicat este corect gramatical și respectă valorile brand-ului.
Preia și predă documentele fiscale aferente mărfurilor pe care le transportă, precum și instrumentele de plată.
Păstrează în condiții optime vehiculul din dotare.
Păstrează relația cu clienții, pentru a se asigura că sunt mulțumiți de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor.
Verifică buna funcționare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparațiile acestora.
Este un avocat al brand-ului și intervine în discuții pe platformele de social media atunci când este nevoie.
Verifică marfa recepționată/livrată din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.
Menține paginile publice sau profilurile de social media ale companiei în materie de identitate vizuală (imagini de profil, cover sau alte formate).
Identifică riscuri dpdv. al tehnologiei și elaborează strategii de evitare a acestora.
Planifică și implementează strategii de social media alegând platforma și tipul de mesaj potrivit în funcție de tipul de audiență.
Oferă recomandări echipei de programare pentru implementarea bunelor practici din punct de vedere SEO.
Concepe texte necesare pentru cerințe venite din partea celorlalte departamente (materiale publicitare, newsletter, blog, descrieri produse, ebook etc.)
Creează segmente de liste de abonați folosind informații la care are acces (istoric de comenzi, date demografice).
Modelează textele concepute în funcție de audiență și de obiective.
Pregătește colete pentru livrare, întocmește facturi și AWB-uri.
Contribuie la organizarea campaniilor de marketing și de vânzări.
Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Realizează materiale promoționale pentru print, cum sunt: fluturași, stickere, broșuri, afișe etc.
Analizează contractele de muncă dintre companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității.
Raportează rezultatele testelor echipei implicate în dezvoltare.
Identifică, analizează și interpretează trend-uri sau tipare din datele colectate.
Identifică și rezolvă problemele tehnice.
Ajustează prețurile de vânzare în funcție de rata de profitabilitate necesară îndeplinirii obiectivelor, a costurilor și a cererii și ofertei.
Discută cu posibili clienți și-i ajută să aleagă produsele potrivite.
Dezvoltă strategii de comunicare pe termen lung, stabilește bugete și indicatori de performanță.
Analizează strategiile de marketing ale concurenței și face propuneri de strategii competitive.
Concepe strategii de conținut în diverse formate (text, foto, video, audio).
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii în/din depozitul companiei.
Monitorizează acuratețea cantitativă și calitativă a recepțiilor, în baza documentației de însoțire a mărfurilor.
Redactează, verifică și aprobă materialele de comunicare/marketing pentru a păstra un ton unitar și în concordanță cu valorile brand-ului.
Evaluează și negociază grile de comisioane pentru afiliați.